Керівник проектної (робочої) групи освітньо-професійної програми: Калашніков Олег Вячеславович, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, викладач спеціальних дисциплін, завідуючий відділенням «Інформаційних технологій»
Електронна пошта: ovk802@gmail.com
ГАЛУЗЬ ЗНАНЬ: 12 Інформаційні технології
СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 123 Комп’ютерна інженерія
КВАЛІФІКАЦІЯ: фаховий молодший бакалавр з комп’ютерної інженерії
ОБСЯГ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ: 180 ЄКТС
ТРИВАЛІСТЬ ОПП: 2 роки 10 місяців
Форма здобуття освіти: Інституційна (очна, заочна, дистанційна)
Мета програми – формування особистісних інтегральних, загальних та фахових компетенцій фахівця для успішної професійної діяльності в галузях інформаційних технологій, здатного проєктувати, створювати та виконувати супровід комп’ютерних систем, мереж та їх компонентів, що передбачає оволодіння здобувачами освіти знань, вмінь та навичок з проєктування, створення, супроводу та обслуговування комп’ютерних систем, мереж та їх компонентів; проектування Web-продуктів, розроблення елементів комп’ютерної графіки та Web-дизайну.
Особливості освітньо-професійної програми
Акцент робиться на формуванні та розвитку професійних компетентностей у сфері інформаційних технологій; вивченні теоретичних та методичних положень, організаційних та практичних інструментів в галузі комп’ютерної інженерії, керування базами даних, cтворення та супроводження WEB-ресурсів, розроблення елементів комп’ютерної графіки та Web-дизайну, проектування, налаштування та обслуговування комп’ютерних мереж і систем, командній роботі над ІТ-проектами, захисту комп’ютерної інформації.
Сучасний ринок праці вимагає висококваліфікованих фахівців, які можуть: застосувати математичні основи, алгоритмічні принципи в моделюванні, проектуванні, дизайні, розробці та супроводі інформаційних систем і технологій, розробляти проекти Web-сайтів, використовуючи динамічну генерацію вмісту, списки та таблиці; проектувати та розробляти складні Web-системи та системи електронної комерції для підприємств, що працюють на Інтернет-ринку; надавати консультації з питань інформатизації, консультаційні послуги щодо типу та конфігурації комп’ютерних технічних засобів, а також пов’язаного з ним обладнання та устаткування, консультації з питань програмного забезпечення і пов’язаного з ним технічного забезпечення. Освітньо-професійна програма «Комп’ютерні графіка і WEB-дизайн» забезпечує підготовку і можливість фахівцеві подальшу професійну реалізацію за всіма цими напрямами.
Отримання фахових компетентностей забезпечується освітніми компонентами і логічною послідовністю їх виконання.
Працевлаштування та конкурентні переваги випускників програми
Фахівець здатен виконувати зазначені професійні роботи за Національним класифікатором України: «Класифікатор професій» ДК 003:2010:
- 3114 Технік із системного адміністрування;
- 1236 Головний фахівець з програмного забезпечення;
- 4113 Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення;
- 3114 Технік із конфігурованої комп’ютерної системи;
- 7242 Монтажник інформаційно-комунікаційних мереж;
- 4112 Оператор інформаційно-комунікаційних мереж;
- 4112 Оператор комп’ютерного набору;
- 4112 Оператор комп’ютерної верстки;
- 3121 Технік-програміст;
- 3121 Фахівець з інформаційних технологій;
- 3121 Фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення;
- 3121 Фахівець з розроблення комп’ютерних програм;
- 3121 Фахівець з комп’ютерної графіки (дизайну);
- 3121 Технік із структурованої кабельної системи;
- 3121 Технік обчислювального (інформаційно-обчислювального) центру.
Перелік посад, які може обіймати випускник, не є вичерпним. Сьогодення популярними є: WEB-дизайнер, тестувальник, контент-менеджер, контент-редактор та інші.
Програмні результати навчання
РН1. Знати свої права, як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
РН2. Знати і розуміти теоретичні положення, що лежать в основі функціонування апаратних та програмних засобів комп’ютерної інженерії.
РН3. Знати сучасні методи та технології для розв’язання прикладних задач комп’ютерної інженерії.
РН4. Застосовувати правові норми, норми з охорони праці, безпеки життєдіяльності у професійній діяльності.
РН5. Дотримуватись кодексу професійної етики, застосовувати і використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.
РН6. Тестувати, діагностувати та обслуговувати апаратні та програмні засоби комп’ютерної інженерії.
РН7. Застосовувати знання для формулювання і розв’язування технічних задач спеціальності, використовуючи методи, що є найбільш придатними для досягнення поставлених цілей.
РН8. Застосовувати знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації апаратних та програмних засобів комп’ютерної інженерії для вирішення технічних задач у професійній діяльності.
РН9. Розробляти, тестувати, впроваджувати, експлуатувати програмне забезпечення для вбудованих і розподілених систем.
РН10. Здійснювати пошук інформації з різних джерел для розв’язання задач комп’ютерної інженерії.
РН11. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу програмно-технічних засобів комп’ютерної інженерії.
РН12. Поєднувати теорію і практику, знаходити та обґрунтовувати шляхи рішення типових задач у професійній діяльності з урахуванням виробничих інтересів.
РН13. Обґрунтовувати прийняті рішення, оцінювати, оформляти та представляти результати професійної діяльності згідно з діючою нормативною документацією.
РН14. Використовувати сучасні інтегровані середовища, методи і технології розробки, впровадження, адміністрування комп’ютерних систем та мереж, баз даних і знань.
РН15. Проводити інсталяцію та налаштування системного та прикладного програмного забезпечення, у тому числі програмних засобів захисту інформації з метою реалізації встановленої політики інформаційної безпеки.
РН16. Спілкуватись усно та письмово з професійних питань українською та іноземною мовою.
№ п/п | Освітні компоненти | Силабус |
---|---|---|
1. ОБОВ’ЯЗКОВІ ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ, ЩО ФОРМУЮТЬ ЗАГАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ | ||
1 | Основи правознавства | Переглянути… |
2 | Основи економічної теорії | Переглянути… |
3 | Історія України | Переглянути… |
4 | Культурологія | Переглянути… |
5 | Українська мова (за проф. спрямуванням) | Переглянути… |
6 | Іноземна мова (за проф. спрямуванням) | Переглянути… |
7 | Фізичне виховання | Переглянути… |
8 | Лінійна алгебра та аналітична геометрія | Переглянути… |
9 | Фізика (вибіркові розділи) | Переглянути… |
10 | Основи екології | Переглянути… |
11 | Вища математика | Переглянути… |
12 | Теорія ймовірностей та математична статистика | Переглянути… |
13 | Комп’ютерна логіка | Переглянути… |
14 | Дискретна математика | Переглянути… |
2. ОБОВ’ЯЗКОВІ ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ, ЩО ФОРМУЮТЬ СПЕЦІАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ | ||
15 | Вступ до спеціальності | Переглянути… |
16 | Безпека життєдіяльності | Переглянути… |
17 | Комп’ютерні технології | Переглянути… |
18 | Алгоритми та методи обчислень | Переглянути… |
19 | Офісне програмне забезпечення | Переглянути… |
20 | Комп’ютерна схемотехніка | Переглянути… |
21 | Програмування | Переглянути… |
22 | Комп’ютерна електроніка | Переглянути… |
23 | Операційні системи | Переглянути… |
24 | Комп’ютерні мережі | Переглянути… |
25 | Web-програмування | Переглянути… |
26 | Архітектура комп’ютерів | Переглянути… |
27 | Економіка і планування виробництва | Переглянути… |
28 | Охорона праці та цивільний захист | Переглянути… |
29 | Об’єктно-орієнтоване програмування | Переглянути… |
30 | Web-технології | Переглянути… |
31 | Розробка контенту сайта | Переглянути… |
32 | Технічне обслуговування ЕОМ | Переглянути… |
ВИБІРКОВІ ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ ОПП (за вибором здобувача фахової перед вищої освіти) | ||
Вибірковий блок 1 | ||
33 | Графічний дизайн | Переглянути… |
34 | Комп’ютерна графіка та анімація | Переглянути… |
35 | Організація баз даних | Переглянути… |
36 | Захист інформації у комп’ютерних системах | Переглянути… |
Вибірковий блок 2 | ||
37 | Мікропроцесорні системи | Переглянути… |
38 | Комп’ютерні системи | Переглянути… |
39 | Організація баз даних | Переглянути… |
40 | Захист інформації у комп’ютерних системах | Переглянути… |