На виконання Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2023 рік з 21 до24 лютого2023 року Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського», Національним університетом біоресурсів і природокористування України, за підтримки ДП «Український інститут інтелектуальної власності «Укрпатент» провів
фінальний етап Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму.
До участі в Конкурсі були запрошені учні, вихованці закладів загальної
середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти, студенти закладів
вищої освіти у віковій категорії 16-23 роки. Всього було зареєстровано понад 50 учасників з усієї України від старшокласників до студентів університетів. Форма проведення Конкурсу була дистанційна.
Запрошення взяти участь в такому потужному конкурсі надійшло і до студентів і, звісно, до викладачів нашого закладу освіти. Сучасний викладач-фахівець не тільки сам стає дослідником, а й організовує дослідницьку діяльність студентів. Це допомагає забезпечити активну пізнавальну діяльність студентів, залучати до пошуку розв’язання складних, проблемних питань, актуалізуючи знання, виробляючи навички аналізу, уміння абстрагувати, узагальнювати, робити висновки. Готуючи, організовуючи й проводячи дослідницьку діяльність студентів, викладач стимулює творчу активність, емоційне сприйняття студентів, залучає їх до наукової роботи, навчає самостійно знаходити нестандартні розв’язання.
Очолила організацію участі в Конкурсі голова циклової комісії природничо – наукової підготовки, фізичного виховання та Захисту України Н.А. Варецька спільно з головою наукового комітету студентської ради коледжу Петром Кузьменко, який , до речі, теж взяв участь в заході і виборов призове місце, отримавши Диплом ІІІ ступеню.
Н.А.Варецька підготувала до Конкурсу 3 переможців : Дипломи І ступеню отримали третьокурсниця Грачова Анастасія та учасники командного проекту студени 2 курсу Ашурков Максим , Іщенко Олександр, Калашнікова Юлія та Бабійчук Анастасія та
Диплом ІІІ ступеня взяв третьокурсник Кузьменко Петро.
Підтримала ідею про участь у такому представницькому Конкурсі викладач біології І.А.Щепінська, яка вже мала досвід участі в загально – українських конкурсах як керівник : її студент О.Горіцин став переможцем одного з них декілька років тому. На її думку : «Дослідницька діяльність — вища форма самоосвітньої діяльності студентів. Формування науково-дослідницьких умінь студентів — процес складний і довготривалий; не виникає на порожньому місці й не розвивається сам по собі. Викладач поступово й методично формує дослідницькі навички, здійснює контроль за виконанням студентами дослід- ницьких робіт, проводить консультації.» Її студентка – першокурсниця Григор’єва Анастасія за свою роботу отримала Диплом ІІ ступеня.
Вітаємо студентів – переможців з їх першими науковими здобутками! Сподіваємось, що вони і надалі будуть плідно торувати наукову стезю !
Вітаємо викладачів , які зуміли зацікавити студентів такою непростою пошуково-дослідницькою діяльністю, що є найбільш ефективною ланкою на шляху від навчальної діяльності до науково-дослідної, оскільки містить у собі майже всі компоненти наукового пошуку й створення нового продукту з ознаками дослідницької роботи, спирається на здобуті раніше знання, розвиває навички й уміння для подальшої наукової діяльності.
Науково – дослідницька робота – це шлях розвитку творчого потенціалу студентів.
На виконання Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на 2023 рік з 21 до24 лютого2023 року Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді спільно з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка, Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського», Національним університетом біоресурсів і природокористування України, за підтримки ДП «Український інститут інтелектуальної власності «Укрпатент» провів
фінальний етап Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проєктів еколого-натуралістичного напряму.
До участі в Конкурсі були запрошені учні, вихованці закладів загальної
середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти, студенти закладів
вищої освіти у віковій категорії 16-23 роки. Всього було зареєстровано понад 50 учасників з усієї України від старшокласників до студентів університетів. Форма проведення Конкурсу була дистанційна.
Запрошення взяти участь в такому потужному конкурсі надійшло і до студентів і, звісно, до викладачів нашого закладу освіти. Сучасний викладач-фахівець не тільки сам стає дослідником, а й організовує дослідницьку діяльність студентів. Це допомагає забезпечити активну пізнавальну діяльність студентів, залучати до пошуку розв’язання складних, проблемних питань, актуалізуючи знання, виробляючи навички аналізу, уміння абстрагувати, узагальнювати, робити висновки. Готуючи, організовуючи й проводячи дослідницьку діяльність студентів, викладач стимулює творчу активність, емоційне сприйняття студентів, залучає їх до наукової роботи, навчає самостійно знаходити нестандартні розв’язання.
Очолила організацію участі в Конкурсі голова циклової комісії природничо – наукової підготовки, фізичного виховання та Захисту України Н.А. Варецька спільно з головою наукового комітету студентської ради коледжу Петром Кузьменко, який , до речі, теж взяв участь в заході і виборов призове місце, отримавши Диплом ІІІ ступеню.
Н.А.Варецька підготувала до Конкурсу 3 переможців : Дипломи І ступеню отримали третьокурсниця Грачова Анастасія та учасники командного проекту студени 2 курсу Ашурков Максим , Іщенко Олександр, Калашнікова Юлія та Бабійчук Анастасія та
Диплом ІІІ ступеня взяв третьокурсник Кузьменко Петро.
Підтримала ідею про участь у такому представницькому Конкурсі викладач біології І.А.Щепінська, яка вже мала досвід участі в загально – українських конкурсах як керівник : її студент О.Горіцин став переможцем одного з них декілька років тому. На її думку : «Дослідницька діяльність — вища форма самоосвітньої діяльності студентів. Формування науково-дослідницьких умінь студентів — процес складний і довготривалий; не виникає на порожньому місці й не розвивається сам по собі. Викладач поступово й методично формує дослідницькі навички, здійснює контроль за виконанням студентами дослід- ницьких робіт, проводить консультації.» Її студентка – першокурсниця Григор’єва Анастасія за свою роботу отримала Диплом ІІ ступеня.
Вітаємо студентів – переможців з їх першими науковими здобутками! Сподіваємось, що вони і надалі будуть плідно торувати наукову стезю !
Вітаємо викладачів , які зуміли зацікавити студентів такою непростою пошуково-дослідницькою діяльністю, що є найбільш ефективною ланкою на шляху від навчальної діяльності до науково-дослідної, оскільки містить у собі майже всі компоненти наукового пошуку й створення нового продукту з ознаками дослідницької роботи, спирається на здобуті раніше знання, розвиває навички й уміння для подальшої наукової діяльності.
Науково – дослідницька робота – це шлях розвитку творчого потенціалу студентів.